24.2.10

რა ხდება

 


  ამ ტრაგედიის მიზეზი უფლის უარყოფაა ხელისუფლების მიერ, ხელისუფლების წარმომადგენლებმა ყველაფერი გააკეთეს იმისათვის, რომ ღმერთი არ ეწამა საქართველოს მოსახლეობას, არ მოესმინათ ქრისტეს სიტყვა, არ დაეჯერებინათ ჩემთვის და იგნორირება გაეკეთებინათ ჩემს გამოსვლებზე, ამიტომ არის დღეს ამ ტრაგედიის მოწმენი ვართ მთელი საქართველო.
  ქრისტეს მოსვლაც ებრაელმა ხალხმაც უარყო და ის ჯვარზე გააკრეს და წამებით მოკლეს, შედეგი ყველასთვის ცნობილია თუ რა მოხდა, რა დღეში ჩავარდა ებრაელი ხალხი ამის შემდეგ, ჩვენი ურწმუნოების გამო ნუ ჩავარდებით ამ ყოფაშუ, ნუ დავანგრევთ და გავანადგურებთ საქართველოს. მომისმინეთ მიიღეთ ჩემი სიტყვა და მე ყველანაირად ვეცდები აღვადგინო დაკარგული ტერიტორიები და ვიბრძოლო ქვეყნისა და ერის საკეთილდღეოთ. Mმე არ მაქვს სურვილი ილუზიებით იცხოვროს საქართველოს მოსახლეობამ და რეალურად არ გაუსწოროს თვალი დღევანდელ ცხოვრებას. ისმინეთ ჩემი სიტყვა და მე გადავარჩენ საქართველოს. 
  ქფარავდეს ღმერთი უფალი იყოს თქვენი შემწე.  

No comments:

Post a Comment