24.2.10

ქართველი და ებრაელი ხალხის მეგობრობა საუკუნეების განმავლობაში გრძელდება. ებრაელი ხალხი ყველაზე უკეთ ქრისტიანულ ქვეყანაში საქართველოში ყველაზე კარგად გრძნობს თავს, რადგანაც ქართველი სტუმართმოყვარეობა ცნობილია მთელს მსოფლიოში, ამიტომ არის, რომ საქართველოში თითქმის ყველა ერის წარმომადგენლებმა თავი მოიყარა. ყველა ერის წარმომადგენელი საქართველოს მკვიდრი გახდა. ამიტომ ვფიქრობ როდესაც საქართველოს უჭირს ყველა ერის წარმომადგენელი მათ გვერდში უნდა დაუდგეს და თანაგრძნობა გაუწიოს. ყველა ერის წარმომადგენელმა უნდა გამონახოს დრო და ქართველი ხალხის გვერდით დადგეს ქვეყნისა და ერის გადასარჩენად, რადგანაც ქართველი ხალხის და საქართველოს განადგურება გამოიწვევს მთელი კაცობრიობის გადაშენებას. ეს მარტო ომებით არ გამოიხატება. ეს შეიძლება მოხდეს ბუნებრივი კატაკლიზმებით: ქარიშხლებით, მდინარეების და ზღვების ადიდებით. ამით მსოფლიოს საშიშროება ემუქრება, ამიტომ ერთადერთი ერი იქნება საქართველო რომელიც გადაარჩენს მთელს მსოფლიოს. ერთადერთი იქნება ქართველი კაცი რომელიც მსოფლიოს გაერთიანებაზე იბრძოლებს, ვინაიდან ომი დამღუპველია მთელი საქართველოსათვის. ომი დამღუპველია მსოფლიოსათვის, ამიტომ თქვენი თანადგომა გააერთიანებს მთელს საქართველოს, გააძლიერებს მთელ ქართველ ხალხს, ამიტომ თქვენ იქნებით ქართველი ხალხის გვერდით რათა ერთიანი ძალისხმევით გავაერთიანოთ მსოფლიო. დიახ ეს ორი ერი იქნება წამყვანი მთელს მსოფლიოში რადგანაც ებრაელი ხალხი ყველაზე ჭკვიან ხალხათ მიმაჩნია. მე პატივს ვცემ მთელ ებრაელ ხალხს. მე პატივს ვცემ მთელ ქართველ საზოგადოებას, ამიტომ მე არა მაქვს უფლება არ დავდგე ქართველების გვერდით და ებრაელ ხალხთან ერთად არ ვიბრძოლო მსოფლიოს გაერთიანებისაკენ. თქვენი თანადგომა მაძლევს იმედს რომ საქართველო შეძლებს ამას.
 დღეს ორი ქართველი ისე გამათხოვრდა, ისე დაეცა სულით, ისე სძლია ფულის სიყვარულმა, რომ არ არის გამორიცხული მათ შორის სამკვდრო- სასიცოცხლო ომი არ გამოცხადდეს. ამ ორმა ქართველმა ერთმანეთი არ დახოცონ. მე პირადად წინააღმდეგი ვარ ყოველი მკვლელობისა, წინააღმდეგი ვარ ერის განადგურებისა. ამიტომ ჩემი ვალია დაუდგე გვერდით ყველა ქართველ კაცს. მივცე მას ლუკმა რათა შიმშილმა ისინი არაკაცებათ არ აქციოს. შიმშილმა ისინი არ დააჭმევინოს ერთმანეთს, რადგანაც თვითოეული ადამიანის სიკვდილი ჩემი დანაშაული იქნება. ამიტომ გთხოვთ როგორც მეგობარ ერს ჩემთან ერთად დაიჩოქეთ და ჩემთან ერთად ქრისტიანულად ილოცეთ. ამ ორი ორფეხა ვირთხის გადასარჩენად. მართალია მათ ყველაზე დიდი წყენა მე მომაყენეს, მაგრამ მე არა მაქვს უფლება ბოროტებას ბოროტებით უპასუხო. ეს ორი პიროვნება ჩემი გულისთვის დავხოცო. მე თუ მათი გადარჩენა ვერ შევძელი მე ვერ შევძლებ ვერც საქართველოს და ვერც მსოფლიოს გადარჩენას. ამიტომ უმორჩილესად გთხოვთ ჩემთან ერთად მოიხაროთ მუხლი მათი გულისათვის და ჩემთან ერთად ქრისტიანულად ილოცოთ მათი გადარჩენისათვის. ამით ამაღლდება თქვენი სული და საშუალება მოგეცემათ ქართველებთან ერთად გააკეთოთ ის დიდი საქმე რაც მსოფლიოს გააკვირვებს. ეს იქნება ჩვენი ქვეყნების გაერთიანების წინა პირობა, რომელიც გადაარჩენს როგორც ებრაელ, ისე ქართველ მოსახლეობას. ჩემთან ერთად ქრისტიანულად ლოცვა გააძლიერებს მთელ საქართველოს, გააერთიანებს მთელ ერს და გახდის ერთიანს როგორც ქრისტე ღმერთს სურდა. ვინაიდან მისი აქ მოსვლა აძლევდა ერს ყოფილიყო ერთიანი თუმცა ებრაელმა ხალხმა ვერ შეიცნო ქრისტე ღმერთი და იგი წამებით მოკლეს. ებრაელი ხალხი მეორედ შეცდომას არ დაუშვებს ებრაელი ხალხი მეორედ არ გაწირავს ქრისტე ღმერთს. ებრაელი ხალხი მეორედ არ განუდგება ქრისტეს, რადგანაც ეს იქნება ყველაზე დიდი შეცდომა მთელს მსოფლიოში. ეს იქნება ყველაზე დიდი ცოდვა მთელი კაცობრიობისათვის, ამიტომ ჩემი თხოვნაა შეასრულოთ ეს ქრისტიანული ლოცვა და ჩემთან ერთად გადაარჩინოთ ამ ორი ქართველის სიცოცხლე, რადგანაც ეს ორი ქართველი იქნება მთელი მსოფლიოს გადარჩენის წინა პირობა. ამ ორი ქართველის მეგობრობა იქნება დასაწყისი მეგობრული ურთიერთობების დასაწყისის, რადგანაც მათი გულისწყრომა და მათი მეგობრული დამოკიდებულება შერიგების დასაწყისი იქნება მსოფლიო ერის გაერთიანების. ამიტომ ჩემთან ერთად უმორჩილესად გთხოვთ ქრისტიანულად ილოცეთ ამ ორი პიროვნების გადასარჩენად.

No comments:

Post a Comment