24.2.10

აფხაზეთის პრობლემებთან დაკავშირებული დროებითი კომისიის თავჯდომარეს პარლამენტის თავჯდომარის მოადგილეს ბატონ ვახტანგ ყოლბაიას

ამდენი მოლაპარაკების ძნელია დაიჯეროს ადამიანმა, რომ მოლაპარაკების გზით შეიძლება აფხაზეთის და სამაჩაბლოს დაბრუნება, მაგრამ მე მაინც იმედს ვიტოვებ, რომ თუ მოხდება ამ მოლაპარაკების სფეროში ჩემს ჩართვას ვფიქრობ დაძაბულობა განიმუხტება და მშვიდობიანი გზით შეგვიძლია შევიდეთ, როგორც აფხაზეთში ასევე სამაჩაბლოში. თუმცა სანამ შემდეგი მორიგი მოლაპარაკება შედგება მანამდე უნდა მოხდეს წინა მოლაპარაკებათა შესწავლა დ აიმ უარყობითი ხარვეზების აღმოფხვრა, რომელიც ამ მოლაპარაკების დროს იყო შეცდომები დაშვებული, ამიტომ ჩემი თხოვნაა დამეხმაროთ გავეცნო ამ მოლაპარაკებების მსვლელობას და ჩემი შეხედულების მიხედვით თუ სურვილს გამოვთქვავთ და სურვილი გექნებათ საქართველო იხილოთ გაერთიანებული და გაძლიერებული. ჩემი შეხედულებები აღწერილი მაქვს ჩემს მიერ დაწერილ წიგნში `მადლყ ჰქენი და გაღმერთებს ხალხი". Vგონებ დროა სწორი გადაწყვეტილება მიიღოთ იქნებ გამონახოთ დრო და ჩემი გადაწყვეტილება სიტყვიერად მოგახსენოთ.

No comments:

Post a Comment