3.12.09

ჩემს შესახებ

დიდია ინტერესი ადამიანებისადმი ვინა ხარ შენ? ხშირად მეც დავფიქრებულვარ ანალიზი გამიკეთებია და თამამად მითქვამს მე ვარ ქრისტე ღმერთი რომელიც ქვეყანას მოვევლინე, თუმცა ამ სიტყვებს ვერ ვიტყოდი 2000წლამდე რადგანაც მეც ჩვეულებრივი ცხოვრებით ვცხოვრობდი და ვერ ვგრძნობდი ჩემს ძალას რომელიც 2000 წლიდან გამიჩნდა, თუმცა ჩემს შესახებ ფართო აუდიტორიის წინაშე არ დამიფიქსირებია ჩემი აზრი, რადგან ქრისტე ღმერთად მოევლინო ქვეყანას გარკვეულ წილად შენს შემოქმედებას უნდა სცნობდნენ კითხულობდნენ და ანალიზს თვითოეული ადამიანი თვითონ უნდა აკეთებდეს მართალია დღეს ჩემთვის მიუღწეველია ჩემი აზრის ტელევიზიით გადმოცემა მაგრამ კომპიუტერის საშუალებით დაგიკავშირდებით ყველა საღად მოაზროვნე ადამიანს ყველა ქრისტიანს და გადაწყვეტილება თქვენთვის მომინდვია რადგან რაც არ უნდა ვწერო რომელი შემთხვევებიც არ უნდა გავიხსენო თუ მას არ გადაამოწმებთ აზრი არ ექნება რამის მტკიცებას. ღმერთისაგან განდგომილები დემონს მსახურობენ, ამიტომ ჩემი თხოვნაა გამოვიღვიძოთ და რეალურად შევხედოთ სამყაროს თუ გვინდა ქრისტე ღმერთი შეიცნოთ. ველი თქვენს პასუხებს

2 comments:

  1. Anonymous11:15

    ისა.. მარკეტინგულად არასწორი სახელი გაქვს ბლოგისათვის არჩეული... დაარეგისტრირე ხესუს ბლოგსპოტ და ჯიზუზ ქორდპრეს, ან საერთოდ მამაღმერთი.გე
    უკეთესი იქნება..

    ReplyDelete
  2. ო დიდო ზარატუსტრა ამას ვის ვხედავ თვით ძე ღმერთს მივაგენი . მიმიღეთ თქვენი სექტის შვილად მე უგუური

    ReplyDelete