8.12.09

ბატონებო და ქალბატონებო!

არ გეგონოთ ჩემი საპრეზიდენტო კანდიდატურა ჩემი სურვილით იყოს. ეს არის ჩემთვის ყველაზე დიდი ტვირთი, რადგანაც ბოლო პერიოდში ყოფილმა პრეზიდენტმა ისე გაანადგურა საქართველოს ეკონომიკა, რომ ძალიან ძნელი იქნება ამ საქმის გამოსწორება, მაგრამ მე იმედს ვიტოვებ, რომ გვერდში დამიდგება ყველა ქრისტიანი ვისაც სწამს ღმერთი და დამეხმარება რათა ერთიანი ძალისხმევით ავაშენოთ და გავაძლიეროთ საქართველო. ერთიანი ძალისხმევით შევქმნათ ძლიერი ეკონომიკური ბერკეტები, რომელიც ქვეყნის აღმშენებლობას შეუწყობს ხელს. სამწუხაროდ დღეს ჩემთვის სირთულეს წარმოადგენს მასმედიის საშვალებით მივმართო საქართველოს მოსახლეობას თუ რა გამიკეთებია, რაზე მიბრძოლია, რა შემიძლია გავაკეთო ჩემს პრეზიდენტობის პერიოდში. ამიტომ მოგმართავთ თხოვნით ვისაც საქართველოსთვის გული შესტკივა დამეხმარეთ გადაურიცხეთ თანხები რადიოსა და ტელევიზიის ხელმძღვანელობას გაზეთის რედაქციებს, რათა საშვალება მომეცეს რადიოს ან გაზეთის საშვალებით მივმართო საქართველოს მოსახლეობას თუ ვინ არის საქართველოს პრეზიდენტობის კანდიდატი, შალვა ცერცვაძე რას წარმოადგენს თავის ცხოვრებაში, რატომ იბრძვის, რომ გახდეს საქართველოს პრეზიდენტი, მე ჩემი პრეზიდენტობისას, პირობას გაძლევთ იმ თანამდებობის პირებს, რომლებიც ხელმძღვანელ პირებს წარმოადგენენ არ მოხდება მათი შეცვლა, განთავისუფლება თუ მათ დანაშაული არა აქვთ ჩადენილი რადგანაც არ არსებობს პრეზიდენტის გუნდი არსებობს გონირი ადამიანები, რომლებიც ქმნიან ისტორიას ამიტომ ყველა საქმიან ადამიანს მე პირადად ჩემი პრეზიდენტობის პერიოდში დაუდგები გვერდში და შევქმნი ერთიან ძლიერ სახელმწიფოს, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთი პირველი იქნება. საქართველო არ არის ის ქვეყანა რომ საქართველოში მცხოვრები მოსახლეობა ასე გაჭირვებულ მდგომარეობაში იყოს. PHოგორიც დღეს არის ჩვენ არა ნაკლები ეკონომიკა უნდა გვქონდეს, როგორიც აქვს ამერიკას, ინგლის, გერმანიას, შვეიცარიას და ევროპის ყველა იმ ქვეყნებს რომლებიც მოწინავეთა რიგებში დგანან და საქართველოს მოსახლეობა იძულებულია წავიდნეს იმ ქვეყნებში და მონური შრომით თავი ირჩინოს. ჩვენ უკვე XXI საუკუნეში ვართ, მსოფლიო როდესაც ასეთ მაღალ დონეზეა განვითარეული საქართველოს მოსახლეობა და ქართველი კაცი არ უნდა იყოს ასე გასაცოდავებული და დამონებული, არ უნდა იყოს ასე განადგურებული, ამიტომ მე შალვა ცერცვაძე იძულებული ვარ ვიყარო კენჭი საქართველოს პრეზიდენტად და გამოვასწორო ეს მდგომარეობა. ვფიქრობ საქართველოს მოსახლეობა ერთ ტომარა ფქვილზე არ გაყიდის თავის თავს, თავის მომავალს და არ აირჩევს ისეთ პრეზიდენტს, რომელმაც დააქცია, გაამათხოვრა და დაამონა ჩვენი ქვეყნის მოსახლეობა.Dდიახ ჩვენ გვაქვს წინა მაგალითი, როდესაც ედვარდ შევარდნაძე ავირჩიეთ 2 კილო ფქვილისა და შაქრის ფასად ჩვენ დავინახეთ რა ძვირი დაგვიჯდა მისი არჩევა, ჩვენ დავინახეთ თუ რა დღეში ჩაგვაგდო. საქართველოს მოსახლეობა არა ნაკლებ დღეში ვიყავით მიხეილ სააკაშვილის პრეზიდენტობის დროსაც. Kკარგად ახსოვს საქართველოს მოსახლეობას ნიღბებით და ავტომატებით როგორ შევარდებოდნენ ხელისუფლების წარმომადგენლები რესტორნებში, მაღაზიებში, წარმოებებში რათა წილები მოეთხოვათ თავიანთი ეკონომიური მდგომარეობის გასაუმჯობესებლად. Eეს ჩემს პრეზიდენტობის პერიოდში არ მოხდება არასდროს და ყველა ის საქმიანი ადამიანი ჩამოვა საქთველოში და შექმნის ძლიერ წარმოებებს ახალი ტექნოლოგიებით, რომელიც კონკურენციას გაუწევს მსოფლიოში გამოშვებულ ყველა პროდუქციას, რომელსაც მოსახლეობა მოიხმარს. დიახ ეს იქნება ჩემი მიმართვა საქართველოს მოსახლეობისთვის, და ვფიქრობ გამიგებს და გვერდში დამიდგება ყველა ქრისტიანი მშრომელი ადამიანი, ხოლო გიჟები, ბოზები, ავანტურისტები და ცისფერები ყველა ჩემს წინააღმდეგ წავლენ ამიტომ მათ მხარდაჭერას არც ველი და არც მაქვს იმედი, რომ გვერდში დამიდგებიან. მათ ყოფილ პრეზიდენტს დაუჭირონ მხარი ვფიქრობ ისინი ცოტანი იქნებიან საქართველოში და ჩემს კანდიდატურას უფრო მეტი მხარდამჭერი ეყოლება.

No comments:

Post a Comment