3.12.09

ქალბატონებო და ბატონებო

თქვენი შეკრება მაძლევს იმედს რომ საქართველო განწირული არ არის, ქვეყანაში მცხოვრები ერების ერთიანობა საფუძველია ძლიერი სახელმწიფოსი ძლიერ ქვეყანაში კანონიერება გაიმარჯვებს. გაიმარჯვებს საქართველოს მოსახლეობა თქვენი დახმარებით და თქვენი თანადგომით ეს იქნება დასაწყისი ახალი ეპოქის და იმ დიდი ეკონომიური ძვრებისა რომელიც საქართველო განიცდის შემდგომ ეტაპზე ეს იქნება მთელი საქართველოს შემობრუნება 180გრადუსით რადგანაც საქართველო და აქ მცხოვრები ადამიანები იგრძნობენ თავს ბედნიერად თვითოულ ადამიანს მიეცემა საშუალება გამოხატოს თავისი აზრი და დაეხმაროს ხელისუფლებას ქვეყნის აღმშენებლობაში, თვითოულ ადამიანს ექნება სურვილი თესოს სიკეთე რადგანაც იგი ყოველთვის ორმაგად დაუბრუნდება, თქვენ დაინახავთ თუ როგორ შეიცვლება თქვენი ცხოვრება,თქვენ დაინახავთ თუ როგორ გამოიკვეთება საქართველო მსოფლიო რუკაზე, თქვენ დაინახავთ თუ როგორ ამაყნი იქნებით ამ ქვეყანაზე რადგან თქვენ იგრძნობთ, რომ არ ხართ ფულის მონები ფულის გულისთვის არ გაყიდით საქართველოს არ მისცემთ ხმას ადამიანს რომელიც თქვენ გიყიდით რადგან თქვენ ადამიანები ხართ რომელსაც მსოფლიო დააფასებს დააფასებს ადამიანებს და არა მონებს და არა გამყიდველებს ქვეყნისა და ერისა ისინი დასჯილნი იქნებიან ხალხის მიერ თქვენმა რწმენამ გამოიღვიძა მიეცა ძალა უფლისა ამიტომ ვინც ჯვარს ატარებს ვისაც გწამთ ღმერთი ყოველთვის გაგინათდებათ გზა რადგან ჯვარი იქნება თქვენი მანათობელი რომელიც მოგცემთ გზას თუ საით წახვიდეთ, სად შეიკრიბოთ, ამას თქვენი გული გიგრძნობთ თვითონ თქვენ გაგიჩნდებათ სურვილი დაიცვათ თქვენი სიტყვა თვითონ თქვენ გამოხვალთ თქვენი სიტყვის დასაცავად, თვითონ თქვენ იბრძოლებთ ერის გაერთიანებისათვის, ამიტომ ნუ მომძებნით მე ყოველთვის თქვენთან ვიყავი და თქვენთან ვიქნები რადგანაც თქვენი ჯვარი დაგაკავშირებთ რომ ჩემთან მოხვიდეთ, ჩემს სიტყვებს ყველა გაიმეორებს რადგან ჩემი სიტყვა იქნება თქვენი გამოღვიძების ერთი ნიშანი ამიტომ თქვენი მოქმედება ყოველთვის გამართლებული იქნება, რადგან საქართველოში ყველა ლიდერია, თქვენ თვითონ აირჩევთ ლიდერს თქვენს შორის, თქვენ მალე იგრძნობთ ჩემს დახმარების ხელს, რადგან მე არ მაქვს უფლება არ დავეხმარო ადამიანებს რომლებიც ჩემ გვერზე იქნებიან, თქვენ გაიგებთ ჩემი სიმდიდრის შესახებ რადგან ჩემი სიმდიდრე ჩემი ხალხის კეთილდღეობაა თქვენ მალე გაიგებთ და მიხვდებით რომ ყველას გექნებათ სამუშაო ადგილი თქვენ ყველას გექნებათ ბედნიერი ცხოვრება და ამ ცხოვრებით უნდა იცხოვროს მთელმა საქართველოს მოსახლეობამ, მე ყოველთვის თქვენ გვერდით ვიყავი და მიხაროდა, რომ ადამიანად მთვლიდით ბევრჯერ მშიერმწყურვალი ვიყავი რადგან თქვენ იყავით მშიერი, ბევრჯერ უფულოდ ვიყავი რადგან თქვენ იყავით უფულოდ, ბევრჯერ თვალცრემლიანი ვიყავი რადგან თქვენ იყავით თვალცრემლიანი, ამიტომ გამოვიღვიძოთ დავიცვათ ჩვენი სიტყვა ქართული და მივცეთ გზა ბედნიერებისაკენ ვიცი ჩემს სიტყვას ბევრი ვერ გაიგებს ბევრი ვერ მოუსმენს, ბევრი ვერ აღითქვავს თუ რა გზას ვასწავლი, მაგრამ მალე მოვა დრო თქვენ ერთიანი იქნებით როგორც ღვთის შვილები, თქვენი დაშორება არ მოხდება სიყვარული იფეთქებს თქვენ გულებში და ამით იქნებით ბედნიერნი, რადგან სიყვარულის ძალა შეგწევდეს უნდა იყვე ადამიანი, უნდა იყო შეუპოვარი, უნდა იბრძოლო ქვეყნის კეთილდღეობისათვის ამიტომ ნუ იფიქრებთ, რომ თქვენ მარტონი ხართ ნუ იფიქრებთ, რომ თქვენზე ხალხი არ ზრუნავს, ნუ იფიქრებთ, რომ თქვენ ღმერთმა მიგატოვათ თქვენთვითონ მომძებნით მე, თქვენ თვითონ იბრძოლებთ თქვენი კეთილდღეობისათვის ამით მე ვიქნები ბედნიერი, რომ ერმა გამოიღვიძა საქართველომ მიიღო ღვთის სიტყვა და ამით თქვენს ბედნიერებას საზღვარი არ ექნება ეს ადამიანები ვინც ამას წაიკითხავს, ვინც ამას ჩაუკვირდება იქნებიან თქვენი გზის გამკვალავები რადგან ისინი საკმაოდ ბევრნი იქნებიან იმისათვის რომ ეს გზა გასწავლონ, მართალია ხელისუფლებამ ყველა ღონე იხმარა ჩირქი მოეცხო ჩემს ავტორიტეტისათვის და საქართველოს მოსახლეობას ვერ შეეცნო ქრისტე ღმერთი მაგრამ დროა წერტილი დაესვას ყველა უმსგავსობას და შევატყობინოთ ყველა მორწმუნეს ქრისტე ღმერთის მეორედ მოსვლა რაც ბედნიერების ნიშანი იქნება მთელი საქართველოსათვის და თუ კიდევ შეცდით ანალიზი ვერ გააკეთეთ და ვერ შემიცნობთ ნუღარ დამადანაშაულებთ რადგან მე არ მაძლევენ საშუალებას ტელევიზიით გამოვხატო ჩემი აზრი ამიტომ თქვენ შეგიძლიათ გაეცნოთ ჩემს წერილებს და ანალიზი თქვენთვითონვე გამოიტანოთ რადგან შეიცნოთ ქრისტე ღმერთი აუცილებელია მოუსმინოთ მას და მე გეტყვით თუ რატომ ათავისუფლებდნენ ადამიანებს თანამდებობებიდან, რატომ იხურებოდა ტელევიზიები, რატომ ჩნდებოდა ხანძრები, ვფიქრობ ბევრ კითხვაზე მაქვს პასუხი გასაცემი დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ დამეკონტაქტოთ შალვა ცერცვაძე ტ: 890-45-02-85; გთხოვთ ეს წერილები გაამრავლოთ

No comments:

Post a Comment